W celu usprawnienia i jak najszybszego rozpatrywania Państwa reklamacji przez ACAR S.A., prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami:
- W przypadku zaistnienia reklamacji należy precyzyjnie wypełnić druk: ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE ( dostępny do pobrania pod linkiem: http://acar.com.pl/do-pobrania/ ) i przesłać je na adres: reklamacje@acar.com.pl lub zgłosić telefonicznie:
- Reklamacje HURT – Jolanta Szostak: +48 94 373 06 70 , e-mail: jolanta.szostak@acar.com.pl
- Reklamacje SIECI – Ewelina Kłosowska: +48 94 373 06 62 , e-mail: ewelina.klosowska@acar.com.pl
- Po przyjęciu ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO wskażemy odpowiedniego spedytora, za pośrednictwem którego, odbierzemy od Państwa reklamowany towar na koszt firmy ACAR S.A.
- Terminy rozpatrywania reklamacji (gwarancja) :
- 14 dni od daty otrzymania przez ACAR reklamowanego towaru,
- w przypadku reklamacji dotyczącej wyrobu ACAR S.A., producent zapewnia bezpłatnie usunięcie wady ujawnionej w okresie gwarancji – w ciągu 35 dni od dnia uznania wady,
- w przypadku reklamacji niezasadnej oraz w przypadku naprawy pogwarancyjnej koszt transportu odsyłanego towaru pokrywa Klient. Koszt transportu nie zostanie doliczony, jeśli reklamowany towar zostanie odesłany wraz z zamówionym towarem kolejnym zamówieniem.