Nowy odpowietrznik automatyczny AFRISO PrimoVent z Aquastop posiada szereg nowatorskich rozwiązań, które pozwoliły na uzyskanie jeszcze lepszych parametrów odpowietrzania. Najważniejsze zmiany kryją się w konstrukcji mechanizmu odpowietrzającego, który znajduje się wewnątrz korpusu. Potwierdzeniem wyjątkowości konstrukcji nowego odpowietrznika oraz skuteczności jego działania jest uzyskanie ochrony patentowej.
W najnowszej odsłonie odpowietrznik automatyczny został wyposażony w system Aquastop, który dodatkowo zabezpiecza przed wyciekiem wody z instalacji w wypadku, gdyby np. wskutek zabrudzenia otwór wentylacyjny odpowietrznika stracił szczelność. System Aquastop zbudowany jest ze specjalnych uszczelek, które w wyniku nasiąknięcia wodą z potencjalnego wycieku zwiększają swoją objętość. Skutkuje to zamknięciem zaworu powietrznego odpowietrznika, zanim dojdzie do wydostania się wody.
W nowej generacji odpowietrznika automatycznego AFRISO PrimoVent zastosowano system Aquastop, który dodatkowo zabezpiecza przed wyciekiem wody z instalacji w wypadku, jeżeli np. wskutek zabrudzenia otwór wentylacyjny odpowietrznika utracił szczelność. Kluczowa jest tutaj budowa nowego systemu Aquastop, składającego się ze specjalnych uszczelek, które w wyniku nasiąknięcia wodą pochodzącą z potencjalnego wycieku powiększają swoją objętość, co skutkuje zamknięciem zaworu powietrznego odpowietrznika zanim woda wydostanie się na zewnątrz.
Cechy produktu:
- System Aquastop chroni przed wyciekami wody nawet w przypadku usterki lub skrajnego zanieczyszczenia.
- Pływak, który dzięki płynnej i precyzyjnej pracy wewnątrz korpusu urządzenia reaguje natychmiast i usuwa najmniejsze ilości powietrza z wnętrza odpowietrznika.
- Zupełnie nowa dźwignia zapewniająca niezawodność całego mechanizmu, która zwiększa odporność na zanieczyszczenie odpowietrznika.
- Nowy odpowietrznik AFRISO PrimoVent z Aquastop usuwa dwukrotnie więcej powietrza niż poprzednia konstrukcja i inne rozwiązania na rynku.
- Optymalne proporcje wysokości do szerokości redukują straty ciepła na instalacji.
- Smukła sylwetka pozwala na bezproblemowy montaż na instalacji o ograniczonej powierzchni.
Dane techniczne:
- Temperatura medium maksymalna: 110°C
- Ciśnienie maksymalne: 12bar
- Stężenie glikolu maksymalne: 50%
- Korpus: mosiądz
- Elementy wewnętrzne: tworzywo sztuczne, stal nierdzewna
- Wysokość montażowa: 77mm bez zaworu stopowego
Gwarancja i naprawy gwarancyjne:
- Gwarancja zostaje udzielona na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na okres 36 miesięcy od daty zakupu w AFRISO Sp.z o.o.
Nie dotyczy to:
- produktów AFRISOBasic,
- modułów ogrzewania podłogowego,
- agregatów pompowych oleju,
- liczników oleju,
na które zostaje udzielona 24-miesięczna gwarancja od daty zakupu w AFRISO Sp. z o.o. Gwarancja traci ważność w wyniku dokonania samowolnych przeróbek lub instalacji niezgodnej z niniejszą instrukcją montażu i użytkowania.
- Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne dokonywane będą w dziale serwisu firmy AFRISO Sp. z o.o. z siedzibą w Szałszy, ul. Kościelna 7, 42-677 Czekanów.
- W razie nie dostarczenia wraz z towarem karty gwarancyjnej, podstawą świadczenia gwarancji jest faktura wystawiona na zakupiony towar.
- Gwarancja obejmuje uszkodzenia powstałe w wyniku występujących ukrytych wad dostarczonych wyrobów i dotyczy jedynie tych wyrobów. Odpowiedzialność gwarancyjna nie obejmuje kosztów innych usług czy czynności związanych z towarem podlegającym reklamacji świadczonych przez AFRISO lub inne podmioty.
- Obowiązek gwarancyjny wygasa, jeżeli na dostarczonym towarze dokonano zmian, lub jeśli reklamujący nie spełnił wezwania AFRISO Sp. z o.o. do odesłania uszkodzonego towaru.
- Reklamacja musi mieć formę pisemną. Reklamacja powinna zawierać w szczególności:
- protokół reklamacyjny z tytułu gwarancji stwierdzający wady towaru z podanym imieniem, nazwiskiem i kontaktem telefonicznym do osoby prowadzącej daną sprawę oraz z dokładnym określeniem kodu towaru, którego dotyczy reklamacja,
- pełny numer faktury zakupowej wraz z datą sprzedaży,
- kopię karty gwarancyjnej - jeżeli taka została wydana przez firmę AFRISO Sp. z o.o.
Reklamację należy składać:
- mailem na adres zok@afriso.pl,
- faksem na numer 032 330 33 51.
Protokół reklamacyjny z tytułu gwarancji dostępny jest na stronie: http://afriso.leonardo/pl/pobierz/protokol-reklamacji
- Firma AFRISO rozpatruje reklamacje do 28 dni od daty dostarczenia towaru na adres siedziby firmy AFRISO.
- W przypadku zakwalifikowania reklamacji jako niezasadnej reklamowany towar podlega utylizacji w siedzibie AFRISO. Na pisemną prośbę reklamującego, możliwy jest zwrot reklamowanego towaru na koszt reklamującego.
Średnia ocena klientów 0/6
Na podstawie 0opinii naszych klientów
Twoja opinia może być pierwsza.