Bisk dozownik mydła K1 biały 500ml 02275

Wysyłka: do 24 godzin
39,00 

Koszt wysyłki od: 12,00 
Zapytaj o produkt Poleć znajomemu
Tylko oryginalne
produkty
Transakcje i płatności są
bezpieczne w połączeniu z SSL
Dobrze zapakowana
przesyłka
14-dniowe prawo
zwrotu

Biały dozownik do mydła K1 500ml firmy Bisk to doskonała propozycja do ogólnodostępnych łazienek zlokalizowanych w centrach handlowych lub kinach. Jego estetyczny kształt, a także ekonomiczny, półlitrowy pojemnik powodują, że akcesorium to z pewnością okaże się przydatne. Nie będzie wymagało częstego uzupełniania mydła w płynie. Duży przycisk w wyróżniającym się na tle stonowanej całości szarym kolorze umożliwia bezproblemowy dostęp do preparatu. Konstrukcja modelu jest prosta, co przekłada się na łatwość montażu
i czyszczenia poszczególnych elementów. Biały dozownik do mydła K1 500 ml sygnowany marką Bisk to uniwersalne urządzenie wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego ABS. Waży nieco ponad 300 g, a jego wymiary to 90 na 208 mm. Zatrzaskowe zamknięcie stanowi barierę między pojemnikiem a otoczeniem.

AKCESORIA Z SERII "PRO" - Warunki gwarancji

Bisk S.A. udziela na akcesoria serii "PRO" (za wyjątkiem artykułów o numerach referencyjnych 04965, 04956) 5 -cio letniej gwarancji prawidłowego działania. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowanaia oraz uszkodzeń powłok ozdobnych spowodowanych mechanicznie lub stosowaneim środków ściernych lub chemicznie agresywnych środków czyszczących podczas konserwacji wyrobów.

ARMATURA - Warunki gwarancji

  1. Bisk S.A. udziela 5 letniej gwarancji na szczelność i prawidłowe działanie korpusu baterii, na którą jest wystawiona karta gwarancyjna oraz głowicę i wężyki przyłączeniowe ponadto 2 letniej gwarancji na pozostałe elementy baterii (przełączniki natrysku, korki automatyczne, zestawy mocujące) - licząc od daty zakupu.
  2. Serwis baterii Bisk przeprowadzony jest przez sieć autoryzowanych podmiotów serwisowych. Zgłoszenia usterek przyjmowane są pod numerem telefonu: +48 (22) 715 00 70 / faxu +48 (22) 715 00 71, w dni robocze w godz. 8-16 lub na aders e-mail: serwis@bisk.pl. Przewidywany czas reakcji serwisu to 48 h, a maksymalny czas naprawy to 14 dni roboczych.
  3. W okresie gwarancyjnym naprawy może dokonywać jedynie pracownik autoryzowanego serwisu Bisk. Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest okazanie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej i dowodu zakupu.
  4. Klientowi przysługuje prawo wymiany baterii na nową lub zwrotu gotówki w przypadku:
    1. trzech nieskutecznych napraw, po których bateria pozostaje niesprawna,
    2. stwierdzenia istotnej wady fabrycznej niemożliwej do usunięcia.
  5. W przypadku wymiany całej baterii okres gwarancji odnawia się od daty wydania nowej baterii. W przypadku wymiany części baterii okres gwarancji rozpoczyna się na nowo tylko dla tej części.
  6. Naprawie gwarancyjnej nie podlegają:
    1. Uszkodzenia mechaniczne powierzchni lub części wyrobu.
    2. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej instalacji, użytkowania oraz konserwacji wyrobu.
    3. Uszkodzenia wynikające z niezastosowania filtrów na doprowadzeniu wody.
    4. Uszkodzenia wynikające z przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie.
    5. Uszkodzenia związane, z jakością wody dostarczonej Klientom.
  7. Gwarancja nie obejmuje czyszczenia i dezynfekcji wyrobu.
  8. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za zużycie części ścierających się i zużywających się w trakcie normalnej eksploatacji.
  9. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu powierzchni zewnętrznej baterii oraz stanu dodatkowego wyposażenia przy zakupie. W przypadku późniejszego zgłoszenia reklamacja nie zostanie uwzględniona.
  10. Koszt nieuzasadnionego wezwania serwisu ponosi Klient

SUSZARKI - Warunki gwarancji

1. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu. Warunki Gwarancji obowiązują dla wyrobów zakupionych i zamontowanych na terytorium Polski.

2. Gwarancja obejmuje wszystkie wady fabryczne lub niesprawne działanie w okresie gwarancyjnym wynikłe z winy producenta i zapewnia dokonanie bezpłatnej naprawy lub wymiany części lub w przypadku niemożności naprawy wymianę całego produktu.

3. W przypadku wystąpienia wad produktu, produkt wraz z Kartą Gwarancyjną i dowodem zakupu (paragon, faktura) należy dostarczyć sprzedawcy. W przypadku braku któregokolwiek dokumentu naprawa nie podlega warunkom gwarancji. Koszty weryfikacji nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego obciążają klienta.

4. Zewnętrzne powierzchnie wyrobu winny być przez Kupującego sprawdzone w miejscu dokonania zakupu również, jeśli są oryginalnie zapakowane. Późniejsze reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru nie będą uznawane.

5. Gwarancja nie obejmuje:

a) uszkodzeń mechanicznych,

b) uszkodzeń wynikających z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, nieprzestrzegania zasad montażu, obsługi, eksploatacji i konserwacji zawartych w instrukcji,

c) dokonywania napraw lub przeróbek przez osoby nieupoważnione przez BISK S.A.,

d) następstw naturalnego zużywania się elementów podczas normalnej eksploatacji produktu,

e) zmian koloru elementów obudowy na skutek działania warunków atmosferycznych, działania promieni słonecznych i UV, oraz upływu czasu.

6. BISK S.A. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód wobec osób lub mienia, które mogą być spowodowane przez którąś z przyczyn opisaną w punkcie 5.

7. Dopuszcza się możliwość zamiany zasilającego przewodu przyłączeniowego na zasilanie bezpośrednie pod warunkiem, że wykona to i potwierdzi w niniejszej Karcie gwarancyjnej osoba z odpowiednimi uprawnieniami (podpis, pieczątka).

8. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Polecamy