Dospel jest jednym z największych producentów urządzeń i systemów klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych. W ofercie firmy znajdują się wentylatory sufitowe, kanałowe, termowentylatory czy chociażby klimatyzacje. Dospel zatrudnia specjalistów i ekspertów w dziedzinie. Przedsiębiorstwo z siedzibą w Częstochowie stawia na jakość i komfort użytkowania klientów. Z tego powodu zarząd ustanowił i zatwierdził "Politykę jakości" i wprowadził System Zarządzania Jakością zgodną z normą ISO 9001:2009. Kontrolowanie procesów produkcyjnych na każdym etapie jest zatem łatwiejsze, a bezpieczeństwo zdrowotne użytkowników wraz z każdą zmianą większe. Dewizą spółki jest stwierdzenie, że klient to szef firmy, który w każdej chwili może ją zwolnić. Wentylatory Dospel to niewiarygodna jakość połączona z odpowiedzialnością za produkty udostępnione na rynku. Firma prowadzi nieustanny rozwój, inwestując w nowe rynki i pozyskując kontakty handlowe na całym świecie.
Zwrot towaru i reklamacje
- Klient, który zakupił towar wysyłkowo w Centrum Wentylacji, może go zwrócić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy zakupu (dotyczy tylko zakupów konsumenckich). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją. W każdym przypadku towar wysyła klient na swój koszt.
- Towar opisany w punkcie 1. można zamienić także na inny, pełnowartościowy towar. Zasady zwrotu są takie same jak w punkcie 1.
- Zwrotom nie podlegają produkty "na zamówienie"
- W przypadku reklamacji należy skontaktować się z biurem Centrum Wentylacji. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu
a) osobiście do salonu Centrum Wentylacji, ul. Katowicka 108, 43-190 Mikołów wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną
lub
b) wysłanie produktu do serwisu firmy na adres Dospel Serwis ul.Główna 188, 42-280 , wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną. - Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Dospel Serwis wadliwego towaru. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, w pierwszej kolejności dokonamy nieodpłatnej naprawy i dostarczymy towar klientowi z powrotem na nasz koszt. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa lub będzie wymagała nadmiernych kosztów albo jeżeli nie zdołamy uczynić zadość żądaniu Klienta w odpowiednim czasie-towar zostanie wymieniony na nowy.
- Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, towar zostaje wysłany na koszt Zamawiającego
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.