Elektro-Miz regulator temperatury kotła C.O. Płomyk

Wysyłka: do 24 godzin
189,00 

Koszt wysyłki od: 12,00 
Zapytaj o produkt Poleć znajomemu
Tylko oryginalne
produkty
Transakcje i płatności są
bezpieczne w połączeniu z SSL
Dobrze zapakowana
przesyłka
14-dniowe prawo
zwrotu

Regulator Płomyk przeznaczony jest do sterowania nadmuchem w miałowych kotłach C.O. i załączania pompy obiegowej w instalacjach C.O. Regulator posiada funkcję przedmuchu, która uaktywnia się powyżej zadanej temperatury. Regulowana nastawa załączenia pompy C.O. Regulator Płomyk spełnia domową i przemysłową normę kompatybilności elektromagnetycznej (znak CE). Sterownik charakteryzuje się bardzo prostą obsługą i niezawodnym działaniem.

Dane techniczne:

  • Zakres regulacji temperatury: 35 - 80st.C
  • Zakres pomiaru temperatury: 0 - 99st.C
  • Temperatura, przy której następuje załączenie pompy obiegowej jest regulowana w zakresie: 10 - 70st.C
  • Regulacja przedmuchu: 0 - 90 sek., przerwa 1 - 15 min.
  • Możliwość całkowitego wyłączenia przedmuchu: P - 0
  • Płynna regulacja nadmuchu
  • Praca przy temperaturze otoczenia: 0 - 40st.C
  • Zasilanie: ~230V/50Hz
  • Dopuszczalne obciążenie wyjść: - nadmuch max 100W - pompa obiegowa max 100W
  • Regulowana moc (obroty) dmuchawy wyrażana w [%]: od 30%-100%
  • Zakres automatycznej zmiany mocy dmuchawy przed osiągnięciem temperatury zadanej: 2 do 10st.C
  • Wilgotność względna powietrza: 95%
  • Stopień ochrony: IP 40
  • Klasa izolacji: I
  • Wymiary (szer.x wys. x głęb.): 125x75x50mm
  • Zabezpieczenie elektryczne: 1,25A

1. Producent zapewnia profesjonalny serwis, który znajduje się w siedzibie firmy
 ELEKTRO-MIZ.
2. Gwarancja obejmuje okres 12 miesięcy od daty zakupu, lecz nie więcej niż 
 24 miesiące od daty produkcji.
3. Wady i uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancyjnym usuwane są bezpłatnie
 w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do serwisu.
4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy użytkownika, wskutek
 niewłaściwej eksploatacji, dokonywanych przeróbek i napraw poza serwisem,
 wszelkich urządzeń termicznych i mechanicznych.
5. Koszt przesyłki ponosi klient.
6. Przy zgłoszeniu reklamacji należy dołączyć opis usterki, adres zwrotny oraz tel. 
kontaktowy, w przeciwnym razie reklamacja rozpatrzona będzie w dłuższym 
okresie.
7. Sprzedawca ma obowiązek wypełnić kartę gwarancyjną w dniu wydania sprzętu.
 Karta gwarancyjna nie wypełniona lub zawierająca jakiekolwiek poprawki czy
 skreślenia, uniemożliwia skorzystanie z uprawnień z tytułu gwarancji.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Polecamy