ESAB

W ramach gwarancji ESAB Polska zobowiązuje się do naprawy lub bezpłatnej wymiany wszystkich części lub elementów, w których podczas normalnej eksploatacji w ciągu trzech lat wykryte zostaną wady materiału lub uszkodzenia. W określonych okolicznościach gwarancja może podlegać wyłączeniu. Pomoc gwarancyjna oferowana będzie w ramach stworzonej przez ESAB, wiodącej w branży sieci autoryzowanych placówek serwisowych o największym zasięgu na obszarze Europy.

OKRES GWARANCJI

5 lat

  • Reduktory gazowe z serii EDGE i G-Series.

3 lata

Obowiązuje przez okres 36 miesięcy od daty zakupu, jednak traci ważność po upływie 42 miesięcy od daty produkcji. Urządzenia zainstalowane na stanowisku zmechanizowanym i zrobotyzowanym 12 miesięcy od daty instalacji.
 

  • Spawalnicze źródła energii, podajniki drutu i panele sterujące ESAB.
  • Źródła energii do ręcznego cięcia plazmowego.
  • Urządzenia chłodzące.
  • Automatyczna przyłbica spawalnicza New Tech™.
  • Automatyczna przyłbica spawalnicza Sentinel A50.


  •  

2 lata

Obowiązuje przez okres 24 miesięcy od daty zakupu, jednak traci ważność po upływie 30 miesięcy od daty produkcji.


  • Spawalnicze źródła energii z serii Buddy. 
  • Przyłbice spawalnicze z serii Aristo® Tech, Warrior™ Tech i Albatross. 
  • Przyłbice spawalnicze z serii Sentinel - F oraz Sentinel - G.
  • Generatory spawalnicze z serii KHM.


  •  

1 rok

  • Przystawki zdalnej regulacji.
  • Uchwyty spawalnicze z serii MXH PP „push-pull”.
  • PAPR (systemy nawiewowo-filtracyjne).
  • Suszarki do elektrod otulonych.
  • Szlifierki do elektrod wolframowych.
  • Urządzenia do odciągu dymów.
  • Obuwie oraz odzież ochronna i spawalnicza.
  • Zestawy jezdne do źródeł prądu spawania i podajników drutu.
  • Reduktory gazowe z systemem oszczędzania gazu z serii Optiflow™.


  •  

6 miesięcy

  • Uchwyty do ręcznego spawania metodami MIG/MAG, TIG oraz MMA.
  • Uchwyty do ręcznego cięcia plazmowego.
  • Części zamienne.


  •  
Gwarancją nie są objęte:

 

  • Uszkodzenia powstałe z winy użytkownika - mechaniczne, termiczne i chemiczne;
  • Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu; 
  • Uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi transportu, przechowywania i konserwacji urządzeń;
  • Uszkodzenia powstałe na skutek zmian lub przeróbek bez porozumienia z firmą ESAB Polska. Zgoda na ewentualną modyfikację powinna być potwierdzona na piśmie;
  • Uszkodzenia powstałe w wyniku dokonania napraw przez osoby niepowołane;
  • Części zużywające się wyszczególnione w instrukcji obsługi urządzenia;
  • Czynności regulacyjne, konserwacyjne oraz wymiana bezpieczników instalacyjnych, które znajdują się w urządzeniu;
  • Stosowanie niedozwolonych części zapasowych lub eksploatacyjnych bądź części zamiennych niedostarczonych bądź niezatwierdzonych przez ESAB.

Pozostałe warunki gwarancji:

  • Sposób naprawy urządzenia ustala gwarant;
  • Warunki gwarancji udzielane przez ESAB Polska dotyczą produktów dystrybuowanych wyłącznie przez autoryzowane punkty sprzedaży ESAB Polska;
  • Produkty dystrybuowane przez punkty nienależące do autoryzowanego kanału dystrybucji mogą zostać objęte standardowymi warunkami gwarancji, jednak wymagają indywidualnych ustaleń z ESAB Polska;
  • Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty przyjęcia urządzenia do naprawy przez ESAB Polska; 
  • Użytkownik, zobowiązany jest udostępnić uszkodzone urządzenie w miejscu instalacji lub dostarczyć je do miejsca wskazanego przez gwaranta;
  • W wyjątkowych przypadkach konieczności sprowadzenia części zamiennych od producenta, termin naprawy może zostać wydłużony do 30 dni;
  • Ostateczna decyzja w kwestii zasadności reklamacji należy do producenta;
  • W przypadkach wydłużającego się okresu naprawy niezawinionego przez użytkownika niniejsza gwarancja zostaje przedłużona o czas naprawy;
  • Data produkcji jest zakodowana w numerze fabrycznym urządzenia;
  • W przypadku niespełnienia któregokolwiek z warunków niniejszej gwarancji, towar w stanie niezmienionym zostanie odesłany na koszt kupującego;
  • W sprawie napraw gwarancyjnych proszę kontaktować się bezpośrednio z autoryzowanymi dystrybutorami firmy ESAB Polska lub: OZAS-ESAB, Serwis gwarancyjny, ul. Struga 10, 45-073 Opole, tel. +48 77 40 19 271.
  •