Greenlux

ZWROTY/REKLAMACJE GREENLUX.PL

  1. Jeżeli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, produkcyjne, został uszkodzony podczas dostawy lub jest niezgodny z zamówieniem, to w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki, należy odesłać ją na adres nadawcy. Zwracający ponosi koszty odesłania paczki.
  2. Greenlux.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt.
  3. Klient odbierając przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia jej zgodności z zamówieniem oraz sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych przesyłki w obecności kuriera. W przypadku gdy opakowanie paczki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy sprzęt posiada uszkodzenia mechaniczne lub nie zgadza się ilość dostarczonego towaru - należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody.
  4. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz spis uszkodzeń/braków.
    Następnie Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu ze Sklepem Greenlux.pl
  5. Brak protokołu szkody spisanego w obecności kuriera uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymania odszkodowania.