ZWROTY/REKLAMACJE GREENLUX.PL
- Jeżeli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, produkcyjne, został uszkodzony podczas dostawy lub jest niezgodny z zamówieniem, to w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki, należy odesłać ją na adres nadawcy. Zwracający ponosi koszty odesłania paczki.
- Greenlux.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt.
- Klient odbierając przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia jej zgodności z zamówieniem oraz sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych przesyłki w obecności kuriera. W przypadku gdy opakowanie paczki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy sprzęt posiada uszkodzenia mechaniczne lub nie zgadza się ilość dostarczonego towaru - należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody.
- Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz spis uszkodzeń/braków.
Następnie Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu ze Sklepem Greenlux.pl - Brak protokołu szkody spisanego w obecności kuriera uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymania odszkodowania.