Uwaga!
Zadbaj o najdrobniejsze detale w swojej doskonale urządzonej łazience. Jednouchwytowa bateria GROHE BauEdge łączy płynne działanie i wyrafinowany design, by uzupełnić każdą, nowoczesną aranżację, w której liczy się przede wszystkim komfort domowników. Jej wygodną obsługę umożliwia solidna, metalowa dźwignia, a ustawiona pod kątem wylewka idealnie pasuje do umywalek o standardowych wymiarach. W jej wnętrzu umieszczono ceramiczną głowicę GROHE LongLife zapewnia niezawodność i trwałość baterii, a mając na uwadze środowisko i oszczędność, zastosowaliśmy w niej także technologię GROHE EcoJoy. To właśnie dzięki niej, zużycie wody może być zredukowane do 5,7 l/min przy jednoczesnym zachowaniu pełnej wydajności strumienia. Doskonały wygląd baterii gwarantuje natomiast lśniąca, chromowana powłoka GROHE StarLight, która jest odporna na zarysowania i uszkodzenia. Wygodne używanie zestawu odpływowego umożliwia małe cięgno ukryte z tyłu baterii, a elastyczne wężyki przepływowe i system szybkiego montażu pozwalają maksymalnie skrócić czas instalacji. Baterie z kolekcji GROHE Bau doskonale łączą się z kolekcją GROHE Bau Ceramics, zapewniając łatwy montaż, najwyższą funkcjonalność i spójny design. Aby wybrać idealne połączenie do Twojej łazienki, skorzystaj z naszej aplikacji GROHE PerfectMatch.
Cechy produktu:
1. Zakres stosowania
1.1. Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
i znajdujące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.
1.2. Gwarancja obejmuje tylko wyroby wprowadzone do obrotu i oznakowane przez upoważnionych
importerów współpracujących z Gwarantem.
1.3. Gwarancja na sprzedany wyrób konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza
uprawnień kupującego wynikających z niezgodności wyrobu z umową.
2. Deklaracja gwarancji
2.1. Gwarant potwierdza zgodność wyrobów z oznakowaniem i gwarantuje ich przydatność do
zastosowania zgodnego z przeznaczeniem, jeżeli ich montaż i użytkowanie są zgodne z zasadami
i wymaganiami określonymi w Instrukcji montażu, przekazanej przez producenta wraz z wyrobem.
2.2. Gwarant oświadcza, że wyroby zostały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania
w budownictwie zgodnie z wymaganiami.
2.3. Gwarant odpowiada za wady wyrobu, ujawnione w trakcie ich odbioru przed montażem lub w trakcie
użytkowania, a będące skutkiem błędów produkcyjnych lub niewłaściwej jakości materiałów użytych
do produkcji.
2.4. Gwarant nie odpowiada za wady montażu, użytkowania i konserwacji wykonanych niezgodnie
z Instrukcją producenta oraz za uszkodzenia mechaniczne wyrobów odebranych u sprzedawcy lub
zamontowanych. Kupujący jest zobowiązany sprawdzić kompletność produktu w momencie jego
odbioru. Po odebraniu produktu przyjmuje się że dostarczony został produkt kompletny. Zamontowanie
wyrobu poświadcza brak widocznych wad czy niekompletności wyrobu przed montażem.
3. Zasady gwarancji
3.1. Okres gwarancji
? 5 lat od daty zakupu – dla produktów zakupionych w autoryzowanych punktach sprzedaży
Grohe na terenie Polski przez osoby fizyczne i prawne*)
,
*) Przy użytkowaniu produktów w zakładach produkcyjnych i obiektach użyteczności publicznej
termin gwarancji również wynosi 5 lat, pod warunkiem dokonywania regularnych (przynajmniej
raz w roku), udokumentowanych, przeglądów technicznych i konserwacji produktów przez
osobę upoważnioną.
? 10 lat od daty zakupu dla wybranych produktów do zabudowy podtynkowej*
)
,
*) Przy użytkowaniu produktów w zakładach produkcyjnych i obiektach użyteczności publicznej
termin gwarancji również wynosi 10 lat, pod warunkiem dokonywania regularnych
(przynajmniej raz w roku), udokumentowanych, przeglądów technicznych i konserwacji
produktów przez osobę upoważnioną.
? 2 lata od daty zakupu – dla części zamiennych.
3.2. Postępowanie reklamacyjne
? Kupujący jest zobowiązany zgłosić wykryte wady niezwłocznie po ich ujawnieniu, szczególnie
w przypadku możliwości lub wystąpienia szkody, jednak nie później niż 2 m-ce od ich
zauważenia, natomiast Gwarant ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od
daty otrzymania zgłoszenia i dołoży starań do sprawnego i szybkiego usunięcia wady, gdy
uzna, że reklamacja jest zasadna.
? Reklamację zgłasza kupujący uprawniony z dokumentu zakupu, np. na załączonym wzorze.
Zgłoszone wady i uszkodzenia przyjmowane są w formie pisemnej w punkcie w którym
dokonano zakupu, który niezwłocznie powiadomi Gwaranta. Warunkiem przyjęcia reklamacji
jest okazanie gwarantowi dowodu zakupu wyrobu oraz przekazanie szczegółowego opisu
wady. Jeżeli wyrób jest zamontowany, to dodatkowo podpisania oświadczenia, że wyrób został
zamontowany i użytkowany zgodnie z instrukcją.
? W przypadkach szczególnych, np. po upływie terminu rękojmi lub likwidacji punktu sprzedaży,
kupujący składa reklamację bezpośrednio do Gwaranta na niżej podany adres.
? Gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji,
zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy wyrobu wadliwego, lub wymiany wyrobu na wolny od
wad, w terminie uzgodnionym z kupującym.
? Gwarant nie dokonuje zwrotu kosztów nie uzgodnionych z Gwarantem a poniesionych przez
kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz
ponownego zamontowania.
Twoja opinia może być pierwsza.