Sanplast kabina prysznicowa DJ2/FREE-120-S cm/sbW0 600-260-0360-42-401

Wysyłka: do 24 godzin
2 265,00 

Koszt wysyłki od: 999,00 
Zapytaj o produkt Poleć znajomemu
Tylko oryginalne
produkty
Transakcje i płatności są
bezpieczne w połączeniu z SSL
Dobrze zapakowana
przesyłka
14-dniowe prawo
zwrotu
Nowoczesne, eleganckie, bezramowe drzwi skrzydłowe dwuelementowe DJ2/FREE serii Free Line to kolejna propozycja do nowoczesnej łazienki.

Modernistyczny design serii, komponuje się z detalami produktów, tworząc harmonijną całość. Drzwi otwierane są za pomocą eleganckich, płaskich od środka zawiasów o nowoczesnej stylistyce, zapewniających łatwe czyszczenie powierzchni. Wygodne otwieranie drzwi umożliwia elegancki chromowany uchwyt. Drzwi te z pewnością mogą zostać ozdobą każdej eleganckiej łazienki. Drzwi są wykonane z 6 mm bezpiecznego szkła hartowanego z modyfikacją powierzchni szkła Glass Protect, dzięki której ilość osadu jest śladowa w porównaniu z tym zostawianym po wodzie na tradycyjnym szkle. Powoduje to, że kabina dłużej zachowuje kryształową przejrzystość i łatwiej utrzymać ją w czystości. Samo mycie kabiny ze szkłem wykonanym w systemie Glass Protect jest także dużo łatwiejsze i przyjemniejsze, gdyż nie wymaga stosowania silnych detergentów.

 

Cechy produktu:

  • materiał: szkło hartowane
  • rodzaj: drzwi
  • wykończenie: chrom
  • szyba transparentna
  • umiejscowienie: wnęka
  • sposób otwarcia: skrzydłowe
  • rodzaj uchwytu: jednopunktowy
  • rodzaj zawiasu: bez funkcji unoszenia

 

Dane techniczne:

  • typ: DJ2/FREE
  • seria: Free Line
  • grubość szkła: 6 mm
  • wymiary brodzika: 1200 mm
  • wysokość (A): 1950 mm
  • zakres regulacji (Bmin-max): 1190 - 1210 mm
  • szerokość wejścia (X): 580 mm
  • wymiar (D): 555 mm

 

Elementy zestawu:

  • kabina
  • zestaw montażowy
  • instrukcja obsługi

 

ZAKUP PRODUKTU MOŻLIWY Z ODBIOREM OSOBISTYM lub PO TELEFONICZNYM USTALENIU KOSZTU TRANSPORTU!

Telefon kontaktowy: 693 296 650

Warunki gwarancji

Przedstawiamy Państwu poniżej warunki gwarancji jakiej udzielamy na zakupiony przez Państwa wyrób:

1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Karta gwarancyjna musi zostać potwierdzona przez sprzedawcę w dniu zakupu (podpis, pieczęć sklepu, data sprzedaży), w przeciwnym przypadku jest ona nieważna.

4. Gwarancja nie obejmuje:

a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).

b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.

c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)

d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi

e) wad i uszkodzeń spowodowanych:

- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu

- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek

- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)

- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych

- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.

5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.

6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nieudostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.

7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.

8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:

a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z kilentem terminie.

b) jeżeli do ustalenia zasadności reklamacji potrzebna jest wizyta serwisu termin naprawy liczy się od dnia dokonania oględzin produktu, przy czym termin dokonania oględzin nie może być dłuższy niż 14 dni w przypadku potrzeby sprowadzenia części z zagranicy termin zakończenia reklamacji może ulec wydłużeniu.

c) wymiany towaru na wolny od  wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.

9. Producent w żadnym przypadku nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu). Montaż utrudniający dostęp do produktu jest niezgodny z instrukcją montażu.

10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.

11. Gwarancja nie obejmuje przypadków, gdy w umowie zakupu lub innej umowie związanej z wyrobem, sprzedawca zobowiązał się wobec nabywcy do świadczeń wykraczających poza ustalenia niniejszych warunków oraz regulacje przepisów prawnych obowiązujących w tym zakresie.

12. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać pisemnie bezpośrednio u sprzedawcy towaru.

13. Roszczenia gwarancyjne można zgłaszać tylko za okazaniem prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej. W przypadku braku karty gwarancyjnej reklamacja klienta nie będzie uwzględniona.

14. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej producent nie wystawia duplikatu.

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową przewidzianych w odrębnych przepisach.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Polecamy