Laveo

 Nasz serwis jest szybki i zawsze na czas!

… Ale zanim zareklamują Państwo któryś z naszych produktów dobrze wiedzieć, jak to zrobić, żeby niepotrzebnie nie stracić czasu.

Po pierwsze

W przypadku stwierdzenia ukrytej wady produktu, który kosztował do 200 zł i można go wymienić, czyli wymontować bez uszkodzeń (np. baterie) przynosimy go sklepu, w którym został zakupiony wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) i kartą gwarancyjną.

Jeśli pracownik stwierdzi, że usterkę obejmują warunki gwarancji wymieni wadliwy produkt na nowy, jeśli jest w aktualnej sprzedaży w sklepie. Jeśli nie – zamówi go u nas i zostaną Państwo powiadomieni o terminie odbioru.

Po drugie

Jeśli cena wadliwego produktu przekraczała 200 zł i jest on trudny do wymontowania (np. panel prysznicowy, zlewozmywak) – wtedy nie przynosimy go do sklepu, w którym został zakupiony. Powiadamiany sklep o wykrytej usterce, podając dane adresowe miejsca, w którym jest zamontowany wadliwy produkt. Sklep powiadamia nasz serwis, a my podejmujemy pierwsze działanie już w 72 godziny od momentu otrzymania zgłoszenia.

Jak działamy? Nasi serwisanci pracują na terenie całej Polski. Po otrzymaniu zgłoszenia od sklepu przyjadą do Państwa na oględziny wadliwego lub uszkodzonego produktu i zrobią dokumentację fotograficzną. Na postawie oględzin  serwis centralny stwierdza czy uszkodzony produkt podlega reklamacji lub czy usterka postała z winy nabywcy, który niewłaściwie użytkował produkt.

Jeśli reklamacja okaże się zasadna – w zależności od wady – naprawimy uszkodzoną rzecz lub wymienimy ją na nową.