Laveo bateria natryskowa Kvadrato BLQ040D

Wysyłka: do 24 godzin
179,00 
Zapytaj o produkt Poleć znajomemu
Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Tylko oryginalne
produkty
Transakcje i płatności są
bezpieczne w połączeniu z SSL
Dobrze zapakowana
przesyłka
14-dniowe prawo
zwrotu

Bateria Natryskowa BLQ 040D to element wyposażenia łazienkowego z serii Kvadrato, stworzonej przez projektantów firmy Laveo. Kolekcję wyróżniają proste formy geometryczne, a także innowacyjne rozwiązania technologiczne w konstrukcji hydraulicznej. Kvadrato BLQ 040D to moduł hydrauliczny zaklasyfikowany do grupy akustycznej I. Baterie natryskowe z tej grupy charakteryzują się bardzo cichą pracą, nie przekraczającą 2o decybeli. Opisywany model armatury łazienkowej firmy Laveo cechuje klasa przepływu A- 0.25l/s. Bateria została wyprodukowana z mosiądzu, a następnie pokryta w procesie galwanizacji chromowaną, antykorozyjną powierzchnią. Jest przeznaczona do montażu ściennego. W zestawie znajduje się kompletny zestaw montażowy. Producent udziela ośmiu lat gwarancji na korpus baterii.

Dane techniczne:

  • Typ: bateria mieszakowa
  • Wykończenie: chrom
  • Głowica: ceramiczna 35mm
  • Grupa akustyczna i klasa przepływu: I A
  • Gwarancja: 8 lat
  • Symbol: BLQ 040D

 Nasz serwis jest szybki i zawsze na czas!

… Ale zanim zareklamują Państwo któryś z naszych produktów dobrze wiedzieć, jak to zrobić, żeby niepotrzebnie nie stracić czasu.

Po pierwsze

W przypadku stwierdzenia ukrytej wady produktu, który kosztował do 200 zł i można go wymienić, czyli wymontować bez uszkodzeń (np. baterie) przynosimy go sklepu, w którym został zakupiony wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) i kartą gwarancyjną.

Jeśli pracownik stwierdzi, że usterkę obejmują warunki gwarancji wymieni wadliwy produkt na nowy, jeśli jest w aktualnej sprzedaży w sklepie. Jeśli nie – zamówi go u nas i zostaną Państwo powiadomieni o terminie odbioru.

Po drugie

Jeśli cena wadliwego produktu przekraczała 200 zł i jest on trudny do wymontowania (np. panel prysznicowy, zlewozmywak) – wtedy nie przynosimy go do sklepu, w którym został zakupiony. Powiadamiany sklep o wykrytej usterce, podając dane adresowe miejsca, w którym jest zamontowany wadliwy produkt. Sklep powiadamia nasz serwis, a my podejmujemy pierwsze działanie już w 72 godziny od momentu otrzymania zgłoszenia.

Jak działamy? Nasi serwisanci pracują na terenie całej Polski. Po otrzymaniu zgłoszenia od sklepu przyjadą do Państwa na oględziny wadliwego lub uszkodzonego produktu i zrobią dokumentację fotograficzną. Na postawie oględzin  serwis centralny stwierdza czy uszkodzony produkt podlega reklamacji lub czy usterka postała z winy nabywcy, który niewłaściwie użytkował produkt.

Jeśli reklamacja okaże się zasadna – w zależności od wady – naprawimy uszkodzoną rzecz lub wymienimy ją na nową.   

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Polecamy