OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
Serwis & Gwarancja
Jakość
Dbając o wysoką jakość sprzedawanych przez nas produktów zbudowaliśmy profesjonalne Centrum Serwisowe, wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt, w którym gruntownie badamy nasze produkty przed ich wprowadzeniem na rynek.
Serwis
Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzedawanych przez nas produktów.
UWAGA! Gwarantujemy dostęp do części zamiennych oraz serwisu sprzedawanych przez nas produktów przez okres 5 lat licząc od dnia wprowadzenia przez nas danego typu produktu po raz pierwszy na rynek.
Jeśli jesteś naszym Klientem i masz problem natury technicznej z naszym produktem zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Serwisowym.
Centrum Serwisowe: tel. 71 351 86 53, e-mail: serwis@mactronic.pl
Gwarancja Mactronic
Na sprzedawane przez nas produkty, marki Mactronic i Streamlight jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej, udzielamy gwarancji na następujących zasadach:
Gwarant - MACTRONIC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Stargardzka 4, 54-156 Wrocław, SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, KRS: 0000382952, NIP: 897-00-13-266, T: (+48) 71 351 86 53, F:(+48) 71 358 44 42 ,
e-mail:biuro@mactronic.pl
- Gwarant udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie produkty.
- Z tytułu gwarancji Użytkownik uzyskuje prawo do bezpłatnej naprawy produktu, o ile wada produktu została stwierdzona w okresie gwarancji. W przypadku stwierdzenia przez Gwaranta braku możliwości naprawy produktu Gwarant zastrzega sobie prawo wymiany produktu na wolny od wad lub odstąpienia od umowy i zwrotu środków.
- Okres gwarancji na produkty wynosi 2 lata, licząc od daty zakupu produktu przez Użytkownika.
- Warunki gwarancji nie ulegają zmianie w przypadku zmiany właściciela produktu, jednak okres gwarancji na produkt nie biegnie od początku (uprawnienia gwarancyjne zostaną przeniesione na nowego użytkownika na okres pozostający do zakończenia ważności gwarancji).
- Gwarancja obejmuje tylko obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie w momencie jego wydania Użytkownikowi.
- Gwarancja nie obejmuje wad produktu:
a) wynikłych z nieprzestrzegania przez Użytkownika instrukcji obsługi produktu;
b) wynikłych z nieodpowiedniego jego przechowywania i transportu przez Użytkownika;
c) powstałych w następstwie zmian konstrukcyjnych produktu lub jego napraw przez Użytkownika;
d) wynikłych z zastosowania przez Użytkownika w produkcie materiałów eksploatacyjnych niezgodnych z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi produktu.
- Warunki skorzystania z gwarancji:
a) Przedstawienie przez Użytkownika karty gwarancyjnej oraz uprawdopodobnienie okoliczności zakupu produktu (np. poprzez przedstawienie paragonu, faktury, itd.).
b) Stosowanie się do zaleceń zawartych w instrukcji obsługi produktu oraz w karcie gwarancyjnej.
c) Wykonywanie napraw gwarancyjnych produktu wyłącznie przez Gwaranta.
d) Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów o rękojmi za wady produktu.
e) Posiadanie przez produkt oznaczeń umożliwiających jego identyfikację.
- Procedura zgłaszania reklamacji:
a) W razie stwierdzenia nieprawidłowej pracy produktu, przed dokonaniem zgłoszenia reklamacyjnego należy upewnić się, czy wszystko zostało wykonane zgodnie z instrukcją obsługi.
b) Zgłoszenie konieczności naprawy produktu z tytułu gwarancji zaleca się dokonać u Gwaranta niezwłocznie, najlepiej w terminie 7 dni od daty zauważenia wady.
Zgłoszenia można dokonać bezpośrednio u sprzedawcy albo u Gwaranta – T: (+48) 71 351 86 53, F:(+48) 71 358 44 42 , e-mail:biuro@mactronic.pl; pisemnie na adres: MACTRONIC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Stargardzka 4, 54-156 Wrocław
Zaleca się skorzystanie z „Formularza zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu gwarancji” dostępnego na stronie internetowej www.mactronic.pl.
c) Zaleca się powstrzymanie od korzystania z wadliwego produktu.
Wykonanie obowiązków wynikających z gwarancji nastąpi w terminie 7 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia produktu przez Użytkownika.
Autoryzowane centrum serwisowe Streamlight
Jesteśmy Autoryzowanym Centrum Serwisowym Streamlight - na obszar Rzeczypospolitej Polskiej i Europy Środkowowschodniej - realizującym gwarancje Streamlight.
W swojej ofercie posiadamy pełną gamę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i akcesoriów Streamlight, które pozwalają nam na szybkie wykonywanie czynności serwisowych oraz sprawną obsługę reklamacji.
Uwaga! Profesjonalne latarki Streamlight objęte są bezpłatnym serwisem pogwarancyjnym Mactronic sp. z o.o. s.k. Niezależnie od miejsca i czasu, który upłynął od chwili zakupu, każda zakupiona w Mactronic sp. z o. o. Sp. k. latarka Streamlight zostanie u nas bezpłatnie sprawdzona i w razie potrzeby naprawiona. Użytkownik, który zdecyduje się skorzystać z naszej oferty, zobowiązany będzie jedynie zapłacić za części zamienne oraz koszty transportu.
Mactronic jako Autoryzowane Centrum Serwisowe (ACS) produktów marki Streamlight zastrzega iż:
1. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają produkty, które były już naprawiane/ otwierane poza ACS
2. Naprawom gwarancyjnym podlegają jedynie produkty zakupione w Mactronic sp. z o.o. sp. k.
3. Wyłącznie Autoryzowane Centrum Serwisowe, dysponuje oryginalnymi częściami amerykańskiego producenta, których używa do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
4. ACS dysponuje dedykowanymi profesjonalnymi narzędziami do napraw latarek marki Streamlight.
5. Termin naprawy gwarancyjnej nie będzie dłuższy niż 7 dni, (liczony od dnia dostarczenia produktu podlegającego reklamacji z dołączonym dowodem zakupu i kartą gwarancyjną).
Kontakt do serwisu:
Mirosław Pastor
tel. 519 309 781