PPPM "POMET" Wronki posiada od maja 1998 roku wdrożony System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001
Ochrony osobiste posiadają Certyfikaty CIOP-PIB na spełnianie wymagań i oznaczanie ich znakiem CE.
Wyroby objęte Dyrektywą niskonapięciową spełniają zasadnicze wymagania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i są oznaczane znakiem CE
Na wszystkie wyroby (z części zamiennych tylko produkty identyfikowalne wg numeru) udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na sprawne ich działanie.
Wyjątkowo, ze wzgl. na niską awaryjność, na reduktory udzielamy gwarancji 18-miesięcznej.
Do każdego wyrobu załączona jest karta gwarancyjna.
Gwarantujemy bezpłatną naprawę sprzętu w przypadku wystąpienia wady w okresie gwarantowanym "Deklaracje Zgodności" zamieszczone są na naszej stronie w formacie PDF jako "pliki do pobrania".
Na naprawy po terminie gwarancji i na regenerację udostępniamy serwis pogwarancyjny (zobacz - cennik napraw poniżej)
Serwis Zakładowy Pomet udziela telefonicznie (i nie tylko) odpowiedzi na każdy zaistniały problem techniczny dotyczący naszego osprzętu,
Osoba kierująca Serwisem:
Tadeusz Zakrzewski
tel. stac. 67 25 45 288
tel. kom. 534 306 890
e-mail: szj-serwis@pomet-wronki.com.pl
Adres wysyłkowy:
PPPM POMET
ul. Partyzantpw 5, 64-510 Wronki
SERWIS - Tadeusz Zakrzewski
Przed wysłaniem produktu do reklamacji proszę skontaktować się z prowadzącym serwis lub działem handlowym.
Telefon: (67) 25 40 473 lub (67) 25 45 280 w celu uzgodnienia środka transportu dla dokonania wysyłki.