REA

Rea jest polską firmą z kilkunastoletnim stażem, produkującą elementy wyposażenia łazienkowego. Białostocka siedziba przedsiębiorstwa jest kompleksem zawierającym nie tylko hale magazynowe, ale także własne laboratorium badawcze. Przeprowadzone tam analizy pozwalają udoskonalać produkty i nieustannie podnosić ich jakość. W ofercie firmy można znaleźć umywalki, zestawy natryskowe, linie odpływowe czy deszczownice. Każdy z tych produktów to gwarancja różnorodnych i wyselekcjonowanych materiałów. Połączenia ceramiki i metalu jest domeną białostockiego przedsiębiorstwa. Pracownicy firmy Rea dbają, by produkty były w pełni bezpieczne dla zdrowia, a zarazem funkcjonalne. W trosce o klientów i w odpowiedzi na płynność rynku, przedsiębiorstwo nie tylko unowocześnia swoje produkty, ale każdego miesiąca wprowadza na rynek również nowe twory. Wyposażenie łazienkowe Rea przełamuje schematy, bowiem jest ono hybrydą jakości, wizualnej perfekcji i solidności wykonania. 

WARUNKI GWARANCJI REA
1. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych i wad materiału zakupionego artykułu i wynosi 24 miesiące.
2. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Podstawą gwarancji jest dostarczenie przez
zgłaszającego paragonu lub faktury, jako dowodu zakupu konkretnego towaru.
3. Gwarancja nie obejmuje:
a. wyrobów zakupionych jako używane /np. z ekspozycji/;
b. uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów /otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp./ powstałych na
skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem oraz niewłaściwego użytkowania;
c. części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania /rolki, uszczelki, perlatory/;
d. czynności związanych niewłaściwą z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi;
e. wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta wyrobu,
- dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody i powstających wskutek tego uszkodzeń /zaleca się stosowanie
odpowiednich filtrów/,
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania oraz przeznaczeniem produktu.
4. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
5. Towar będący przedmiotem reklamacji należy zachować do dyspozycji firmy P.H. Podlasiak A. Cylwik. Nieudostępnienie
towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę P.H. Podlasiak A. Cylwik do odmowy uznania reklamacji.
6. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami
higienicznymi.
7. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma Podlasiak zobowiązuje się do:
a. ustosunkowania się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej poprawnego zgłoszenia;
b. dokonania naprawy w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 roboczych dni od daty uznania
zgłoszenia reklamacyjnego przez serwis firmy P.H. Podlasiak A. Cylwik w uzgodnionym z użytkownikiem terminie /w
przypadku konieczności sprowadzenia lub wyprodukowania części termin ten może ulec wydłużeniu/;
c. wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
8. Firma P.H. Podlasiak A. Cylwik w żadnym przypadku nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów
utrudniających dostęp do wyrobu /np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu/. Montaż
utrudniający dostęp do produktu jest niezgodny z instrukcją montażu.
9. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę P.H. Podlasiak A. Cylwik
powodują wygaśnięcie gwarancji.
10. Gwarancja nie obejmuje przypadków, gdy w umowie zakupu lub innej umowie związanej z wyrobem sprzedawca
zobowiązał się wobec nabywcy do świadczeń wykraczających poza ustalenia niniejszych warunków oraz regulację
przepisów prawnych obowiązujących w tym zakresie.
11. Reklamacje wyrobów marki Rea należy zgłaszać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio u
sprzedawcy towaru.
12. Roszczenia gwarancyjne można zgłaszać tylko za okazaniem dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury zakupu.
13. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej producent nie wystawia duplikatu.
14. Jeśli do ustalenia zasadności gwarancji potrzebna jest wizyta Serwisu termin naprawy liczy się od daty dokonania oględzin.
Termin dokonania oględzin nie może być dłuższy niż 14 roboczych dni od daty otrzymania przez firmę P.H. Podlasiak A.
Cylwik pisemnego zgłoszenia.
15. W przypadku nieuzasadnionego wezwania Serwisu, firma P.H. Podlasiak A. Cylwik zastrzega sobie prawo dochodzenia
zwrotu poniesionych kosztów.
W przypadku sprzedaży konsumenckiej niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego
wynikających z niezgodności towaru z umową w odrębnych przepisach.