WARUNKI GWARANCJI
REGULUS®-system s.j. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Grażyńskiego 51, udziela gwarancji na swoje produkty: wodne grzejniki centralnego ogrzewania REGULUS®-system.
Producent deklaruje, iż grzejniki REGULUS®-system wytwarzane są zgodnie z wymaganiami normy europejskiej EN-442.
Gwarancja producenta obejmuje szczelność układu wodnego grzejników. Okres gwarancji jest zróżnicowany i w zależności od miejsca zastosowania grzejników wynosi:
GWARANCJA 25 LAT na wymiennik kanałowy (grzejnik) zamontowany w obiektach o mikroklimacie charakteryzującym lokale mieszkalne, biurowe, urzędy itp.
GWARANCJA 10 LAT na wymiennik kanałowy (grzejnik) zamontowany w obiektach o ponadprzeciętnej wilgotności powietrza oraz o zwiększonym reżimie higieniczno-sanitarnym jak baseny, myjnie, suszarnie, jednostki pływające, lokale usługowe oraz wszelkie obiekty przemysłowe w tym infrastruktura portów.
GWARANCJA 2 LATA na pozostałe elementy systemu (podesty, wanny, ramki).
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Uprawnienia gwarancyjne klienta muszą być realizowane za pośrednictwem firmy, w której dokonano zakupu. Bezpośrednio u producenta wyłącznie w przypadku likwidacji punktu sprzedaży, w którym dokonano zakupu.
- Bieg gwarancji rozpoczyna się z datą zakupu, uwidocznioną na dokumencie zakupu. Uprawnienia gwarancyjne bez okazania dokumentu zakupu wraz z potwierdzoną Kartą Gwarancyjną nie będą zrealizowane.
- W razie wystąpienia w okresie objętym gwarancją zjawiska, które obejmuje gwarancja, reklamującemu Użytkownikowi przysługuje wymiana wymiennika na nowy, tego samego typu.
- Nowy wymiennik będzie wydany Użytkownikowi w miejscu zgłoszenia usterki w przeciągu 14 dni od daty zgłoszenia. Użytkownik w chwili odbioru nowego wymiennika zobowiązany jest do zwrotu wymiennika reklamowanego chyba, że zdarzenie ma miejsce w okresie trwającego sezonu grzewczego. W takim przypadku zwrot nastąpi po dokonaniu faktycznej wymiany.
- Producent pokryje koszt samej wymiany reklamowanego wymiennika na nowy, wolny od wad po otrzymaniu stosownego rachunku. Wartość takiej usługi musi zostać wcześniej z Producentem uzgodniona.
- Gwarantem armatury regulacyjnej są ich producenci.
- Producent nie odpowiada za niewspółmierność wymiaru pomiędzy podestem a obramowaniem spowodowaną błędami montażu. Podesty i ramki charakteryzuje pasowanie luźne (ok. 1 mm). Szerokość wewnętrzna obramowania podestu jest ściśle określona i wynosi:
dla typoszeregu SOLO – 243 mm;
dla typoszeregu DUO, QUATTRO – 343 mm;
dla typoszeregu DUBEL – 393 mm;
dla typoszeregu TRIOVENT, QUATTROVENT – 293 mm . - Gwarancją bezawaryjnego działania systemu ogrzewania kanałowego jest utrzymanie w czystości kanałów grzewczych.
- Firma REGULUS®-system zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w swoich produktach bez wcześniejszego powiadamiania.
GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE
- Jakiekolwiek wady powstałe w wyniku użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Dopuszczalne parametry pracy instalacji: temperatura wody – 110°C, ciśnienie robocze – 1,5 MPa.
- Wady i niedogodności powstałe na skutek niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu dołączoną do produktu) i niewłaściwej regulacji hydraulicznej grzejnika oraz zanieczyszczenia wody w instalacji.
- Wady powstałe na skutek niewłaściwego podłączenia elektrycznego – wersja CANAL VENT.
- Nie podlegają wymianie gwarancyjnej produkty uszkodzone mechanicznie.
- Gwarancja traci moc natychmiast, gdy Użytkownik lub ktokolwiek inny, bez upoważnienia, dokona przeróbki lub naprawy produktów firmy REGULUS®-system.
- Gwarancja traci moc w przypadku, gdy sieć centralnego ogrzewania, w którą wpięte są grzejniki REGULUS®-system, pozbawiona jest filtra mechanicznego zamontowanego na zasilaniu.
-
Nie podlegają wymianie gwarancyjnej podesty drewniane składowane lub eksploatowanew niewłaściwy sposób – w warunkach wysokiej wilgotności lub bez odpowiedniego zabezpieczenia chemicznego drewna. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia elementów (podesty, ramki). Gwarancja nie obejmuje naturalnej pracy podestów drewnianych.
NIE WPŁYWA NA BIEG GWARANCJI
- Zamontowanie na zewnętrznej powierzchni grzejników REGULUS®-system dowolnego typu podzielników.
- Zamontowanie grzejników REGULUS®-system w układach otwartych c.o.
- Zamontowanie grzejników w układach zasilanych bezpośrednio z miejskiej sieci c.o. bez pośrednictwa wymiennika ciepła.
- Okresowe spuszczanie wody z układu c.o., o ile inne elementy instalacji dopuszczają taką operację i nie powoduje to ich korozji.