1. Okres gwarancji trwa 24 miesiące od daty nabycia wyrobu.
2. Gwarancja obejmuje nieodpłatną naprawę uszkodzeń wyrobu, wynikłych z wad konstrukcyjnych, materiałowych i produkcyjnych, wpływających ujemnie na działanie wyrobu.
3. Serwis gwarancyjny świadczony jest w siedzibie Producenta. Obowiązek dostarczenia wadliwego wyrobu do Producenta spoczywa na uprawnionym z gwarancji.
4. Wraz z wyrobem należy dostarczyć ważną kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
5. Karta gwarancyjna wypełniona w sposób niepełny lub niepoprawny jest nieważna. Wszelkie zmiany, wytarcie, zamazanie unieważniają kartę gwarancyjną.
6. Uszkodzenia wyrobu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia wyrobu do Producenta.
7. Uprawnionemu z gwarancji przysługuje prawo wymiany wyrobu na nowy wolny od wad jeżeli:
a) w okresie gwarancji Producent dokona dwóch napraw, a wyrób nadal będzie wykazywał wady, które uniemożliwiają użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem.
b) Producent stwierdzi, że usunięcie wady jest niemożliwe.
8. W przypadku nie uznania zgłoszenia reklamacyjnego, koszty transportu leżą po stronie Klienta.
9. Gwarancją nie są objęte:
a) uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, niezgodnym z instrukcją obsługi lub zasadami bezpieczeństwa.
b) mechaniczne uszkodzenia wyrobu i wywołane nimi wady
c) uszkodzenia spowodowane niewłaściwą instalacją wyrobu
d) wyroby, w których stwierdzono zmiany, przeróbki, naprawy wykonane przez osoby inne niż Producent
e) uszkodzenia spowodowane działaniem siły wyższej jak: pożar, wpływy chemiczne, itp.
9. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w przypadku nieprzestrzegania instrukcji montażu i obsługi wyrobu.